Jobbe med kundeservice?

Venezu AS

Venezu er et rekrutterings- og bemanningsbyrå som jobber utelukkende med B2B-selskaper innenfor IT og datakommunikasjon.  Vi fokuserer på det nordiske markedet og vi ser etter motiverte og dyktige kandidater som passer inn i et innovativt og «can-do» miljø hos våre kunder.  Vi ser nå etter en ny medarbeider som

Kundeservicekonsulent

Vår kunde er markedsleder i Norden og et av de største selskapene innenfor sitt segment i Europa.  De har partnerskap med alle de ledende globale leverandørene av infrastruktur og bistår sine kunder på flere ulike måter.  De har i flere tiår vært sentrale med å bygge opp IT for norske bedrifter og leverer løsninger som skal gjøre sine kunder mer effektive og konkurransedyktige.  Dette er bare blitt viktigere og viktigere i de senere årene grunnet digitaliseringen som skjer i samfunnet.  Selskapet har stor fokus på at deres medarbeidere skal ha den rette kompetansen og derfor ser de etter fremtidsrettede, ansvarlige og nysgjerrige medarbeidere.


Arbeidsoppgaver:

Dersom du ønsker å jobbe i IT-bransjen og har engasjement for kundeservice er dette en kjempespennende mulighet for deg som gjerne er nyutdannet og/eller har kundesentererfaring fra før. Avdelingen som har ledig kundekonsulentstillinger har ansvaret for å hjelpe kundene med spørsmål som kommer inn via e-mail, webskjema, telefon, chat og sosial medier. Der bistår en med alt fra produktveiledning til spørsmål i etterkant av et salg. 
  • Veilede og bistå kundene med spørsmål tilknyttet utfordringer som har oppstått i ordreprosessen eller ved leveranse
  • Yte førsteklasses kundeservice via telefon, mail og sosiale medier
  • Enkel tilbudsgivning, produktveiledning og salgskoordinering
  • Bistå i interne prosesser så kunden får den beste løsningen
  • Aktivt legge opp til mersalg gjennom gode kundeopplevelser
  • Følge opp saker i internt system og bistå med implementering
Har du disse egenskapene vil du være en god kandidat:
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Lever for å gjøre kunden fornøyd
  • Deler kunnskap og kompetanse med kollegaer
  • Vilje til å skape et godt arbeidsmiljø
  • Er selvgående og løsningsorientert
Du behersker norsk og engelsk skriftlig og muntlig, samtidig som du evner å være strukturert og kan utarbeide egne idéer. Du liker høyt tempo, og er god på å strukturere egen hverdag.  Arbeidssted er Oslo og åpningstiden til kundesenteret er hverdager mellom kl. 08.00-16.00. Dette er et vikariat via Venezu med foreløpig seks måneders varighet med muligheter for forlengelse.

Kontakt rekrutteringsansvarlig for mer informasjon. Søknadsfrist er snarest. Søknader blir vurdert fortløpende. 


 

Bransjekategori : IT / Telekommunikasjon / Internett

Bransje: Annet

Kort om stillingen

Firma:
Venezu AS
Darres gate 22
0175 OSLO

Hjemmeside:
Arbeidssted:
Tittel: Kundeservicekonsulent
Sektor: Privat
Omfang: Prosjekt
Antall stillinger: 2
Utløper: 2019-10-01

Kontakt informasjon

Stein Dale Daglig leder +4798042000