Spennende stilling i IT-selskap i sterk vekst!

Venezu Services AS

Venezu er et rekrutterings- og bemanningsbyrå som jobber utelukkende med B2B-selskaper innenfor IT og datakommunikasjon.  Vi fokuserer på det nordiske markedet og vi ser etter motiverte og dyktige kandidater som passer inn i et innovativt og «can-do» miljø hos våre kunder.  Vi ser nå etter en ny medarbeider til

Brukerstøtte og Support – Windows 10, O365, Azure og skyløsninger

Venezu sin oppdragsgiver leverer digitalisering som et abonnement til utvalgte virksomheter i Oslo. Den inkluderer brukerstøtte, lynkurs i nye arbeidsmetoder for alle ansatte hos kundene annen hver uke og faste rådgivningsmøter.

Vår oppdragsgiver har kunder som har virksomheter som digitaliseres ved at de foreslår en strategisk plan for ledelsen som deretter kan iverksette med miniprosjekter. Planen er inkludert i tjenesten, og oppdateres jevnlig som en del av abonnementet. Tjenesten øker i popularitet og vår oppdragsgiver får stadig flere kunder og er samtidig et lite selskap i vekst som gir unike karrieremuligheter.


Arbeidsoppgaver:
Vår oppdragsgiver ser for seg at du etter hvert vil kunne bidra med nesten alle leveranser i abonnementet de leverer, men listen nedenfor er en god start. Det er en variert og trivelig hverdag med mange utfordringer.


• Brukeradministrasjon og brukerstøtte på skyløsningen (PC, Win10 og Office 365) med bistand til å bruke nye arbeidsmetoder (per telefon, skjermdeling og ute på kundens lokasjon)
• Konfigurasjon av Office365 (epost, sikkerhetsinnstillinger, DNS mv)
• Konfigurasjon av brukere, rettigheter og dokumentområder i Sharepoint Online
• Onboarding / opplæring av nye brukere hos sluttkunden
• Installasjon av maskiner / innstillinger i Intune / Azure AD
• Opplæring av brukere og deltakelse i kundeprosjekter
• Prosjektoppgaver etter kvalifikasjoner


Ønskede kvalifikasjoner:
Relevant arbeidserfaring og god kjennskap til Office365, Windows 10 og nettverk generelt er minstekrav.
Utdanning på høgskole- eller universitetsnivå. Relevant arbeidserfaring kan kompensere for dette.
Du har meget god norsk muntlig og skriftlig fremstilling.

Det er en fordel om du i tillegg har erfaring med en eller flere av følgende løsninger: Microsoft Intune, Azure AD, Sharepoint Online, Dynamics CRM

Vi tilbyr:
Attraktive og konkurransedyktige lønns- og arbeidsordninger, med spennende karrieremuligheter. Den rette kandidaten vil leies inn via Venezu de første månedene før den gjøres til en fast stilling. Selskapet tilbyr en brattere samt en mer personlig og faglig utvikling enn de fleste alternativer fordi de er en unik miks av unge og erfarne teknikere som prioriterer dette, og fordi tjenesten du blir en del av forutsetter høy gjensidig tillit og løpende kontakt med brukere, nøkkelpersoner og beslutningstakere hos kunden. Vår oppdragsgiver holder til i fine lokaler vis-a-vis Akershus Festning, en kort spasertur fra Aker Brygge, Nasjonalteateret, Stortinget og Oslo Sentralstasjon. 

Kontakt rekrutteringsansvarlig for mer informasjon. Søknadsfrist er snarest. Søknader blir vurdert fortløpende. 

 

 

Bransjekategori : IT / Telekommunikasjon / Internett

Bransje: Annet

Kort om stillingen

Firma:
Venezu Services AS
Darres gate 22
0175 Oslo

Hjemmeside: http://www.venezuservices.no
Arbeidssted:
Tittel: Brukerstøtte og Support – Windows 10, O365, Azure og skyløsninger
Sektor: Privat
Omfang: Fast
Antall stillinger: 1
Utløper: 2019-05-23

Kontakt informasjon

Stein Dale Daglig leder +4798042000